ציוד מכני הנדסי
מוסך הטרקטור 1-700-700-196
טוב לדעת...

 

יצירת קשר מהיר
שם:
טלפון:
מייל:
הודעה:

  אני מעוניין להצטרף למועדון הלקוחות

      ולקבל עדכונים במייל

שרות לציוד מכני הנדסי

 

 

חשיבות האחזקה והשרות לציוד מכני הנדסי

כאשר בוחנים את חשיבות האחזקה והשרות לציוד מכני הנדסי (צמ"ה) הדבר מתבטא בעיקר בשני היבטים: בלאי ובטיחות.

 

היבט בלאי:

כאשר דואגים לבצע אחזקה שוטפת לכלי המתבטאת ב: החלפת שמנים ומסננים בזמן, גירוז הכלי, חיזוק ברגים ושימוש במערכת תיקונים בעלת שרות אמין ומקצועי גורמים לכך שכמות התקלות הנגרמות עקב בלאי פוחתת ומשך הזמן שהכלי "עומד" מתקצר מאוד. כלי הצמ"ה פועלים בתנאי שטח וסביבה קשים. הם חשופים להרבה גורמים שמשפיעים על רמת הבלאי של הכלי. ככל שרמת הבלאי גבוהה כך השחיקה של מערכות הינע הכוללות: מיסבים, מחזירי שמן, ובוקסות גבוהה יותר וצפוי שתקלה בהן תופיע מהר יותר. ביקורת תקופתית מקצועית (בעיקר בזמנים שבהם הכלים נחים ולא בלחץ של עבודה) תאפשר לאתר את הבעיה לפני שהיא משביתה את הכלי ולטפל בה במהירות ובמקצועיות. בדיקה תקופתית של הכלי תמנע "הפתעות".

 

היבט בטיחותי:

תקלות בציוד מכני הנדסי קורות רק כאשר הציוד עובד. ציוד שלא עובד לא מתקלקל. ציוד מכני הנדסי שאינו מטופל ומתוחזק כראוי מעבר לעובדה שהוא חשוף הרבה יותר לאפשרות שהוא יתקלקל באמצע העבודה הוא עלול להוות גורם סיכון בטיחותי מהמעלה הראשונה. שתי המערכות שעובדות הכי קשה במלגזה הן מערכת ההרמה ובלמי הנסיעה. תקלה בכל אחת מהן הינה גורם סיכון בטיחותי גבוה שניתן למנוע אותו באמצעות ביקורת תקופתית. תופעת הכשל הנפוצה בשרשראות ההרמה במלגזות היא: "התארכות שרשרת". בדיקה תקופתית של השרשרת כחלק משיגרת תהליך הטיפול בכלי, תאתר את הליקוי בזמן ותמנע קריעת השרשרת. קריעת שרשרת במהלך הרמת מטען תגרום לנפילתו. מעבר לנזק הכספי עלול להגרם נזק בטיחותי של פגיעה באנשים והוא חמור הרבה יותר. מערכת הבלמים הינה מערכת שקיים בה בלאי עפ"י רמת השימוש. מלגזה עם בלמים לא תקינים אסורה לשימוש. חייבים לבדוק את מערכת הבלמים באופן מקצועי ולטפל בבלמים לפני שהם מפסיקים לתפקד באופן מלא ובטיחותי. בציוד המשמש להרמת אנשים בגובה יש חשיבות גבוהה עוד יותר לטיפול ותחזוקה ראויים הנעשים ע"י גוף שהוסמך לכך.


אחזקה ושרות לצמ"ה כפונקציה לשמירת ערכו

כאשר אתה כבעל הציוד רוצה למכור את הכלי אתה מעוניין לקבל עליו את מקסימום המחיר. אם לא דאגת לטפל ולתחזק את הכלי בזמן שהשתמשת בו סביר להניח שהכלי יראה לא מטופל ומוזנח הן מהבחינה המכנית והן מבחינת החזות הכללית. קונה פוטנציאלי שישב בכלי יבחין ללא קושי ברמת הביצועים ובחזות הכללית של הכלי.

לכן חשוב במהלך השימוש בכלי לדאוג לתחזק אותו וכך לחסוך בעלויות תיקון לקראת מכירתו וניתן יהיה לבקש עליו מחיר גבוה יותר מאשר כלי שלא טופל ונראה מוזנח. אחזקה ושרות לצמ"ה מקנה לציוד חזות תקינה, איכותית וכמובן שומרת על הציוד תקין מבחינה מכנית. באופן זה אפשר לשמור על ערכו הכספי של הציוד.

חוסר תחזוקה ראויה לציוד המכני ההנדסי עשויה לגרום לנזקים מכניים שיתבטאו בעלויות גבוהות יותר בתיקון הנזק וכמובן להפסדים בימי עבודה.


אחזקה ושרות לצמ"ה באמצעות מוסכים מוסמכים ומקצועיים

אנחנו מתארים לעצמנו שהיית רוצה שבעל המקצוע הכי טוב יטפל בך, הדברים נכונים גם לגבי הטיפול בציוד המכני שברשותך.

בימים אלו בהם מתרבים "מכונאי מדרכה" הידועים גם בכינוי "חאפרים" שברובם אפילו אינם בעלי הכשרה מקצועית בתחום, הם עלולים לגרום לנזקים מתמשכים בציוד המטופל. חשוב לעבוד עם גורם מקצועי בעל הסמכה וידע לביצוע העבודה שגם עומד מאחורי העבודה שלו ונותן ללקוח אחריות עליה. בדרך זו יתאפשר לך לקבל שרות המאופיין ב:

 

         1. עבודה טובה ומקצועית.

         2. אחריות על ביצוע העבודה.

         3. גיבוי מקצועי של איגוד המוסכים.

         4. אמינות מקצועית.

         5. עמידה בסטנדרטים בינלאומיים של תקינת איזו לנהלי עבודה ושמירה על איכות הסביבה.

 

אחזקה ושרות לצמ"ה באמצעות ניידות שרות

שרות שדה לצמ"ה חשוב על-מנת לקצר את משך ההשבתה של הציוד עקב הקילקול. זמינות ניידות השרות ורמה מקצועית טובה של המכונאים, מאפשר למוסך לתת מענה מהיר, מקצועי ואמין.

ניידות שרות אמורות להיות מצוידות במיטב כלי העבודה והציוד הנדרש לביצוע עבודה בצורה הטובה והמהירה ביותר. כמו כן, מלאי סביר של חלקי חילוף בניידת השרות הינו הכרחי לשיפור מהירות ביצוע העבודה.

מחלקת השרות במוסך אמורה לשמור על תדמיתו המקצועית האמינה של המוסך כלפי הלקוח.